۰۵ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۴:۱۳
تعداد بازدید: ۵۰۰۱۲۸
سرهنگ پاسدار غضنفری گفت: در حال حاضر رسانه‌ها خودشان را آماده کرده‌اند تا ببینند ملت ایران در انتخابات پیش رو چطور خود را نشان می‌دهند به همین دلیل باید باید هرکاری در حوزه رسانه‌ای انجام دهیم تا انتخابات ۱۱ اسفند در شان ملت ایران باشد.
کد خبر: ۳۶۱۶۸

سردار غضنفری

سردار عزیز غضنفری، جانشین معاونت سیاسی سپاه در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی خطوط، در خصوص انتخابات مطرح کرد: کاری که باید همگی انجام دهیم این است که بتوانیم مجموعه فعالیت‌ها و اقدامات را به سمتی پیش ببریم که انتخابات ۱۱ اسفند یک تصویری از اقتدار ملی و عزت ملت ایران را نشان دهد. در حال حاضر رسانه‌ها خودشان را آماده کرده‌اند تا ببینند ملت ایران در انتخابات پیش رو چطور خود را نشان می‌دهند به همین دلیل باید باید هرکاری در حوزه رسانه‌ای انجام دهیم تا انتخابات ۱۱ اسفند در شان ملت ایران باشد.

بیشتر بخوانید: مجلس یازدهم یک‌سال ریل‌گذاری‌ها و تفکرات غلط دولت روحانی را اصلاح کرد/از تمامی قانون‌هایی که گذاشتیم، دفاع می‌کنم/سخنگوی دولت بیاید و پاسخگو باشد!+ ویدیو

مشکلی که ما داریم این است که بخش‌های جامعه ممکن است بگویند که با وجود مشکلات اقتصادی چرا باید در انتخابات شرکت کنیم؟ ما در این قسمت کامیابی بالایی نداشته‌ایم که مردم را به این جمع‌بندی برسانیم که نگاه به انتخابات را باید فراتر از معادلات حزبی معرفی کنیم.

غضنفری ادامه داد: نکته اصلی این است که ما یک کشور خاص و متفاوتی هستیم. تمامی رسانه‌ها منتظر این هستند تا ببینند در ایران در این دوران چه اتفاقی رخ می‌دهد. به نظر بنده باید روایتی از انتخابات را تولید کنیم تا کسانی که در کشور زندگی می‌کنند بین خود و انتخابات یک نسبتی را برقرار کنند. ماجرای انتخابات چیزی نیست که به آن بخواهیم یک نگاه حداقلی داشته باشیم. مشکلی که ما داریم این است که بخش‌های جامعه ممکن است بگویند که با وجود مشکلات اقتصادی چرا باید در انتخابات شرکت کنیم؟ ما در این قسمت کامیابی بالایی نداشته‌ایم که مردم را به این جمع‌بندی برسانیم که نگاه به انتخابات را باید فراتر از معادلات حزبی معرفی کنیم.

وی خاطرنشان کرد: بنده فکر می‌کنم در این قسمت یک مقدار ضعف وجود داشته است. تمامی رسانه‌ها باید دست به دست هم دهند و این نکته را به ذهن مردم برسانند که ماجرای شرکت در انتخابات یک ماجرایی است که مرتبط با امنیت و اقتدار ملی است.

متاسفانه افکار عمومی دنیا نسبت به موضوع غزه موضع‌گیری می‌کنند اما ما سال‌هاست که موضوع فلسطین و حمایت از مردم مظلوم آن را به عنوان مسئله یک دنیای اسلام سر دست گرفتیم و پرچم فلسطین را بالا نگه داشتیم.

جانشین معاونت سیاسی سپاه در رابطه با شرایط غزه مطرح کرد: جمهوری اسلامی در رابطه با تحولات غزه فرایند خوب و درستی را طی کرده است. نکته اساسی و تعیین کننده این است که نگاهمان را به تحولات فلسطین واقع بینانه کنیم. بنده فکر می‌کنم که امروزه توانستیم حوزه پشتیبانی معنوی، فکری و سیاسی از فلسطین در موضوع غزه را تبدیل به یک موضوع منطقه‌ای و حتی جهانی کنیم. متاسفانه افکار عمومی دنیا نسبت به موضوع غزه موضع‌گیری می‌کنند اما ما سال‌هاست که موضوع فلسطین و حمایت از مردم مظلوم آن را به عنوان مسئله یک دنیای اسلام سر دست گرفتیم و پرچم فلسطین را بالا نگه داشتیم. در کل عملکرد نظام در مقابل ملت فلسطین عملکرد درستی بوده و مظلومیت ملت فلسطین پیش از گذشته رخنمایی کرده است همچنین جنایت‌های رژیم صهیونیستی بیش از پیش دارد خودش را در معرض قضاوت افکار عمومی دنیا قرار می‌دهد.

برچسب ها: انتخابات انتخابات مجلس ۱۴۰۲ ویدیو سپاه پاسداران معاونت سیاسی غضنفری
ارسال نظر
آخرین اخبار